Elinizle değil! Gözünüzle seçin..!

Zu Online (Pet Sistemi)

In MMOPRG, Oyun Alemi on Nisan 28, 2009 at 10:49 am

zuonline

Ayrıntı veriyorum oyunda bide kabaca yazmak gerekirse hayvan veriyolar ki oyunda çeşitli hayvanlarda mevcuttur.”banane hayvandan ben karaktere bakarım” demeyin çünkü hayvansız olmuyor,bu iyi bir şey çünkü seviye atlattığınız hayvanın bi süre sonra sırtına binecek uzun mesafeleri kısaltacaksınız.Şu var ki hayvanın seviye atlaması için “Pet Arena” bölümleri var haritada turuncu renkte görünmektedir hayvanınızla buraya geldikten sonra biraz yürüyüşe çıkacaksınız yani “Pet Walk” bu işlemi yaptıktan sonra hayvanınız etrafta yemek aramaya başlayacaktır ve bi süre sonrada bulacaktır bulduğu bu yemeğe tıkladığınızda içinden çeşitlik itemler çıkabilir bunlardan pet exp hayvanınız seviye atlamasını sağlamaktadır ki hayvan 40.seviyeye geldiğinde üstüne binip uzak mesafeleri kısaltabilirsiniz,şu da var hayvanınız üstünde dövüşemezsiniz zaten size vurulduğunda hayvan zapolt diye ortadan kayboluyor korkmayın ölme sorunu yok en azından ben daha rastlamadım iyi oyunlar….

Reklamlar
  1. Çok Saol Çok Yardımcı Oldunuz Bana Birde Çok Kolay lvl atlanıyormu karakter kolaymı oyun

    • bu sizin oyunu oynayışınıza göre değişir ben 24lvl kadar gelmiştim ve pek sık da oynayamıyordum,saygılar.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: