Elinizle değil! Gözünüzle seçin..!

Facebook Abazantum

In Facebook Anormallikleri on Nisan 29, 2009 at 7:47 am

facebook

Bu günlerde facebook aboneliği olmayan kişi sayısı yok denecek kadar az geliyor bana”ben abone değilim kardeşim” demeyin sizde abone olursunuz bi şekildeki ben o şekilin içine giriyorum.

Facebook üyeleri bilmem farkında mı? ama ortalıkta bi “Seni kimler eklemiş?”,”Profiline kimler bakmış?”,”Seni kim ekleyeyim diye kafasından geçirmiş?” ve benzerlerini coğaltacağımız bi ton saçma grup dolaşmaktadır ki bu grupların vaat ettikleri hiç bişeyde yoktur sadece üye toplamaktır.

Diyebilirsiniz ” Bi gruba katılamda noluyo görem.” denemeyin boşuna katıldıktan sonra arkadaş listenizi davet edin gibisinden anormallik gözünüze zonk diye çarpacaktır ki  çarpmalıda “bilmem şu kadar arkadaşın gruba katılınca şöyle şöyle olucak yoksa olmaz.” ha bunlarıda yaptınız olucak dedikleri olmadı mı? Ne enteresan!

Artı bunların kandırıckçıı! olduklarını grubun yorum kısmında yazamıyorsunuz ki ordakilerin koyun beyinli olduklarını duyurasanız evet o grup üyeleri koyundan farksız bilinçli olmak bu kadar zor olmasa gerek…

Bir Cevap Yazın

