Elinizle değil! Gözünüzle seçin..!

5 Para Etmez KabloNET!

In Şikayetim var on Mayıs 5, 2009 at 6:00 pm

Kablonun ucu cüzdanın köşesi 5 para edip etmeyeceği bile söz konusu aslında,sebebine gelirsek Antalya’nın göbeende,merkezinde,bağırında,içinde anlayın artık ortasınında ortasında oturmaktayım ki ne bi kablo tv arzası ne uydu ne telefon hiç bi halt arzanın oluşma ihtimalı %1 olan bi muit! Ama gel gelelim kabloNET’e bilerek reklam havası veriyorum çünkü kabloNet’e geçme düşüncesi içindekilere fikir olsun istiyorum…

Bundan 5 hafta öncesine kadar bende ttnet üyesiydim kazıklanıyodum ama mutluydum istediğim zaman internete girebiliyordum ama olduya işte kablo tv’nin merkezinden arayıp “dijital yayına geçmiş bulunuyoruz! Sizin bağlantınız analogda dijitale geçmek ister misinizi?” isteriz niye istemeyelim ki geçmesine geçtik onayladık sonra bide ” Efendim internet bağlantınız var mı? Var! KabloNET’e geçmek ister misiniz?” 3-5 yerden duyduğuma göre kablonet adi mi adi sefil rüsfa edecek bi alt yapıya sahipmiş&?! buna emin değilim 3 gün sonra tekrar arayabilseniz cevap veririz dedik ve kapattık.

3 gün geçti dijital yayına geçmemiz için gerekli ayarlamaları binanın ana vericisinden yaptılar bu arada kablonet modeminide getidiler ve bağladılar(arada ttneti ve ev telefonunu kapattırdık)internete girebilmemiz için son ayarlarıda yaptılar ve gittiler.Heycanlıydım artık benimde sınırsız internetim vardı ve ucuzdu ama yavaştı ama değerdi sınırsızdı çünkü! Hemen gizli yollardan youtube girdim kota derdi olmadan video izleyebilecektim neyse o 3 gün sorunsuz bağlanabiliyorduk internete sonra birden bağlanamaz olduk modem ineternete bağlanamıyor hemen bunların merkezini aradım (444 0 126 taciz serbest) aradığımızda karşıdaki görevli abone numarasını istedi verdim numarayı sonra bana” modeminizin fişini çıkarıp tekrar takın” dedi bende “sabah 9 den 12’ye kadar bunu yapıyorum” dedim karşıdaki ” beyfendi sesimi alabiliyor musunuz? Modeminizin fişini çıkarıp takınız” dedi ben 5 saniyeliğine “heralde ben beyinsizim” diye içimden şöyle bi geçirdim neyse “yaptım ” dedim “ama sorun halen düzelmedi” dedim ve bana “adresinize servis gönderiyoruz evden ayrılmayın” dedi(abartizasyon) servisçiler geldi anlamadığım bişeyler yaptılar ve internet bağlantısı düzeldi ama ertesi gün yine internete giremiyordum bu yaşananları tekrar yaşadım ve 1 hafta devam etti. +-5 gün sorunsuz bağlanabiliyodum ” heralde düzeldi artık bi sorun olmaz” diyordum ama dün yine gitti ve 27 saat gelmek bilmedi (aslında 5dk gelip gidiyodu yalan olmasın) sabah yine aradık “efendim sistemimiz genel bi güncellemesi var ondan bağlanamıyorsunuz” dediler bende yemek zorunda kaldım ama şimdi internete girebiliyorum 2 saat önce geldi o da!

Sözün özüne gelicek olursak ttnet kazıkçıydı ama sorunsuzdu,kablonet ise ucuz ve binbir türlü sorunu var,burdan şu atasözünü hatırlatmak istiyorum.” Ucuz etin yahnisini yavan olur.” Ne güzel demişler demi…

Bir Cevap Yazın

