Elinizle değil! Gözünüzle seçin..!

Archive for 29 Nis 2009|Daily archive page

Bobiler.örg Seçip Seçiştirmeceleri

In Komik mi? on Nisan 29, 2009 at 8:14 am

deasdea1ded

“Bi konu açıyorsun bobiler o konuda bi şeyler üretiyor”

Dedikleri kadar var bunu belirtmeden edemicem,gündemi takip eden oldukça güncel bi site,forum siz ne dersseniz artık

Photoshop ve benzeri programlarla yaptıkları düzenlemelerle gülmekten “gırılcanız” abondonu olacağınız bi site diyebilirim fazla söze gerek yok gibisinden bi artistlik yapıcam ve buraya bazı hoşuma giden fotoları koyucam ama “bana daha fazlasını verin” diyorsanız ahanda burdan ulaşabilirsiniz.

Facebook Abazantum

In Facebook Anormallikleri on Nisan 29, 2009 at 7:47 am

facebook

Bu günlerde facebook aboneliği olmayan kişi sayısı yok denecek kadar az geliyor bana”ben abone değilim kardeşim” demeyin sizde abone olursunuz bi şekildeki ben o şekilin içine giriyorum.

Facebook üyeleri bilmem farkında mı? ama ortalıkta bi “Seni kimler eklemiş?”,”Profiline kimler bakmış?”,”Seni kim ekleyeyim diye kafasından geçirmiş?” ve benzerlerini coğaltacağımız bi ton saçma grup dolaşmaktadır ki bu grupların vaat ettikleri hiç bişeyde yoktur sadece üye toplamaktır.

Diyebilirsiniz ” Bi gruba katılamda noluyo görem.” denemeyin boşuna katıldıktan sonra arkadaş listenizi davet edin gibisinden anormallik gözünüze zonk diye çarpacaktır ki  çarpmalıda “bilmem şu kadar arkadaşın gruba katılınca şöyle şöyle olucak yoksa olmaz.” ha bunlarıda yaptınız olucak dedikleri olmadı mı? Ne enteresan!

Artı bunların kandırıckçıı! olduklarını grubun yorum kısmında yazamıyorsunuz ki ordakilerin koyun beyinli olduklarını duyurasanız evet o grup üyeleri koyundan farksız bilinçli olmak bu kadar zor olmasa gerek…

iPhone’a, zarif iWood kılıfı

In iPhone on Nisan 29, 2009 at 7:31 am
iPhone’a, zarif iWood kılıfı Iphone iwood kılıf
Yaratıcılık sınır tanımıyor. Ahşap kılıflar, cep telefonunuzun şıklığına şıklık katıyor.

Ne cep telefonu, ne de cep telefonu aksesuarı üreticileri yaratıcılıkta sınır tanımıyorlar. Şimdi de şu ana dek gördüğümüz, en şık iPhone aksesuarlarından biri piyasaya sürüldü.

Cep telefonu kılıfı, masif ahşaptan üretilmiş. Ürünler yüzde yüz el yapımı olacak şekilde tasarlanmış.

Kılıflar, tasarımcının resmi web sitesinde 80 euroluk fiyat etiketleriyle piyasaya sürülmüş. Eğer maddi durumunuz iyiyse ve bu tür şeylere meraklıysanız, en azından bir göz atmaya değebilir.

Kaynak:pcworld.com.tr

Secmece Yorum: İphone gibi ülkemizede yeni ve oldukça pahalı bi telefonu alıpta koruma kabı kullanmadan kullanan varmıdır merak ediyorum,acikcasi benim iphonemum olsaydı kendimden hada fazla dikket ederdim ama acikcasi telefona haddiden fazla para vermemek gerekir nede olsa 13 ay sonra tekrar yenisiyle değiştirilecek bi makine ülkemizde bu böyle.”